Äntligen.

Hej ni 5-10 personer som fortfarande går in här varje dag trots att jag inte skrivit på evigheter. Men tänkte att det kanske skulle ändras nu, mest för min egna skull. Jag gillar att gå tillbaka och läsa vad jag har gjort.
 
Speciellt nu, när något alldeles underbart är på gång. I juli blir vi äntligen föräldrar! Som vi längtar. Bf är den 30 juli. Så gick in i vecka 14 igår. Idag gjorde vi det officiellt för världen. Våran familj och vänner har såklart vetat om det ett tag. Och på något sätt vissa andra. Men så är det när man bor i ett litet samhälle.. Tycker dock folk kan vänta med att snacka tills de vet säkert. Men till alla nyfikna, nu är det fritt fram. Haha. 
Jag fick veta att jag var gravid den 24 november. Natten den 24. Gjorde ett test när jag kom hem från jobbet 00.30 eftersom jag mådde illa. Emil fick ett trevlig uppvaknade ;) haha. Enda sen den dagen har jag mått illa konstant. Dygnet runt. Lever på frukt, mackor och yoghurt typ. Försöker äta, men det går knappt. Inte lagat mat på evigheter. Tål inte matoset. Eller lukten av varm mat. Men det släpper snart hoppas jag. Vi får se hur detta utvecklar sig, om det kommer inlägg lite oftare eller inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback