Vecka 16

Idag går vi in i vecka 16. Håller tummarna att mitt illamående ska försvinna snart. För de flesta går det ju över i v12. Men om det inte gör det, så säger de att det brukar släppa runt v16. Så jag hoppas det. Så jag slipper må illa hela graviditeten. Sen sist har jag iaf hunnit äta kyckling i currysås, men det var inte så gott som jag tänkt mig. Har även ätit rib's på Jenssns. Det var så jävla gott. Och jag åt massa. Utan att må illa. Men som sagt går det ganska bra att äta hämtmat eller ute. Då slipper jag tillaga det och känna matosen. Blir lite dyrt bara 😝
 
Ikväll stänger jag på jobbet, så ska sova lite snart tänkte jag. Så jag orkar vara vaken hela tiden. Sömntuta nr 1. Imorgon är jag ledig. Sen jobbar jag tisdag-fredag. Så imorgon blir en soffdag så jag orkar med det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback