laglig tjej.

Har varit 20 år nu i en veacka, många frågar om det är någon skillnad, men nej. Det enda är nog att det kändes konstigt att gå till systemet, helt lagligt. Min stora dag firades först i Jönköping med mamma, var på sminkkurs och fick med mig massa med smink hem, azzum. Köpte även förvaringsgrejer på IKEA, så nu är allt i ordning och reda.
Sen på kvällen kom nära och kära hit, det var en liten utmaning att laga mat till allihop, men det gick bra. Fick massa fina saker. Typ presentkort, the carrie diaries, sex säsonger av desprate housewifes, pengar, parfym och en ascool leopardfåtölj!! Azzum.

Har iallafall tränat två ggr denna veckan, och än så länge har det gått bra. Känns skönt att ha träningsvärk igen, och skönt att ha kommit igång, vi får se hur länge det varar bara. Det värsta är att man inser hur mycket styrka och hur mycket muskler man tappat, och när man är rädd för att bli sjuk igen. Har iallafall varit godisfri i två månader som sagt, så jag är nöjd. Men suget är enormt, herregud. Speciellt på jobbet, då är det svårt att stå emot, men jag kämpar.

Idag ska jag till systemet igen och ladda upp inför morgondagens fest, fullt ös!

bilden bör den inte rättvisa, men på rätt plats så kommer den vara azzum!

ordning och reda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback