små grodarna, små grodarna..

det kan gå ett år, men ändå känns det som igår.

min fina, underbara tjejer <3

 

Denna veckan har varit fullt ös, även att jag inte varit/är helt frisk. Men verkar inte bli bättre av att vila.. I måndags var jag först i Vetlanda med mamma och sen i Jönköping med Kajsa, Eve och Andreas. I tisdags åkte Emma och jag till Växjö, efter det åkte Andreas och jag till Värnamo. Helt sjukt att åka överallt, men jag har haft kul.

Imorgon är det midsommar, vi ska vara ute hos oss. Duka upp långbord på logen, grilla och sånt där. Blir nog trevligt :) Det är vad man gör det till.

Jag har förövrigt blivit lite besatt av att plantera, jag tycker det är så himla fint på sommaren & det ser så hemtrevligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback