hejdå 2010, hej 2011.

Nyår firades med Emil, Andreas, Kajsa, Eve och Robert hos Eve. Vi åt mat, spelade spel och hade bara allmänt trevligt. Men håller fortfarande fast vid att nyår är världens mest överskattade dag.

Varje år säger folk att de ska ha nya nyårslöften som de ska hålla, träna mer, äta nyttigt, inget godis, ingen tobak och blabla. Och ja, jag tänker försöka sluta äta godis 2011. Med stark betoning på försöka. Klarar jag det inte så är det bara så, men då har jag iallafall försökt. Träna vet jag att jag måste för ryggen, dvs om jag blir helt frisk någon gång, äta nyttigt är bra för kroppen och tänderna. Så ni fattar grejen. Jag ska iallafall försöka. Godis är ju såååå gott.. Varje år har det varit samma löfte typ, men det har bara gått bra ett tag. Det enda jag lyckats hålla är att träna minst 3 ggr/veckan. Vilket brukade bli typ 6 ggr/veckan när jag var frisk. Bra!

2010 då. Det var ett bra år, väldigt bra år. Mycket hände. Jag hade min sista tid kvar i skolan, jag och Emil blev tillsammans, jag klippte av mig håret, igen, jag fyllde 19, gick på studentfester, räknade ner dagarna, jag gick balen, tog studenten, jag skiljdes från fina vänner när skolan slutade, lärde mig att uppskatta vissa saker, fick fast tjänst, flyttade hemifrån, köpte bil, åkte till London med älskling, var ifrån min bästa kompis allt för länge, tappade kontakten med vissa, tog upp kontakten med andra, lärde mig laga mat ordentligt, sparar ut håret, insåg att det tar tid att inte bo hemma när allt ska göras själv. Typ så, ni fattar.

jag på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback