birthday boy.

Har varit ledig hela helgen nu, det var skönt. I fredags fyllde Emil år. Så mina föräldrar, mina morföräldrar och hans föräldrar kom hit på kvällen för att fira honom. Jag gorde vitlöksmarinerad fläskytterfilé med potatisgratäng och sallad till. Sen blev det marängtårta till efterrätt. Trevlig kväll :) Mormor sa att det var den bästa gratängen hon ätit, antagligen den finaste komplimangen jag kan få eftersom jag tycker mormors mat är bäst.

Emil fick Kinect av mig, så det har spelats flitigt i helgen. Så flitigt att jag har sån sjuk träningsvärk i vaderna :O Pinsamt faktiskt, men det känns ju bra att något så kul ger något.

I lördags så chillade vi halva dagen, sen på kvällen kom Kajsa hit :) Kajsa och jag drog till Jessica, där Eve också va. Vi åt pizza och hade trevligt :) Sen färgade jag Kajsas hår.
Igår var jag, Emil, Kajsa, Eve och Andreas i Jkpg. Vi köpte Kinect sports och dance central, sen köpte jag smink och en tröja. Har haft en bra helg :) Tack alla <3

Jobbar idag, imorgon och på onsdag. Sen blir det Stockholm på fredag! Woho!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback