never take your loved ones for granted, they could be gone tomorrow.

Dagarna bara försvinner och jag hänger knappt med på vilken dag det är. Känns som om det nyss var helg, men nu är det tisdag. Två jobbdagar och sen är det helg igen.
Helgen som var var iallafall bra, även att jag jobbade så hann jag med mycket. Efter jobbet i lördags var jag först ute och gick med Emma som jag inte pratat med på evigheten.. Men så blir det ibland, tyvärr. Sen på kvällen åkte jag till Flink. Där var Kajsa, Jossan, Eve och Stina. Väldigt trevlig kväll :) Sen myste jag med älskling när jag kom hem.
Igår åkte jag till Nässjö, för andra gången efter studenten, för att träffa Emma. Min fina vän som jag träffat allt för lite sen studenten. När jag kom hem tänkte jag vara en gullig flickvän och göra fin mat till Emil. Baconlindad kycklingfilé med hasselbackspotatis, beasås och vitlöksbröd blev det. Jättegott! Han var gullig också, fick blommor :*
Sen på kvällen kom Kajsa hit, vi tog en låååååång promenad som kändes gött i benen sen. Och sen blev det film med henne, Andreas och Emil. Trevliga och bra dagar helt enkelt.

"Hur lång tid det än går och vad som än händer så hittar ni alltid tillbaka till varandra"

Detta sa en gång en person till mig. Jag har lärt mig att man inte ska ge upp en vänskap för lätt. Det tar en evighet att bygga upp en vänskap, men bara ett ögonblick för att förstöra allt. Man ska aldrig ge upp. Vilket du och jag faktiskt aldrig har gjort. Även att vi har haft våra motgångar och att allting såg väldigt mörkt ut, speciellt detta året. Men hur som helst så löser sig allting alltid i slutändan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback