ljusare och ljusare.

Jag blir bara blondare och blondare. Just nu är jag faktiskt för blond. Men ska slinga det den 26:e, då ska jag lägga i guld och sandfärgade slingor så det ser naturligt ut. Hoppas det blir bra. Nu är håret lite slitet, inte så farligt ändå faktiskt. Det är mest torrt. Men nu jävlar ska jag göra inpackningar!

Igår var jag på Mary Kay party hemma hos mamma, det var trevligt och givande. Köpte en del grejer som verkar skitbra. Konsulten tyckte att jag borde börja sälja. Jag vet inte? Vore kanske kul. Man får ju lära och sminka och så.



Kommentarer
Postat av: Tina Storck-Jonsson

...också så använder man ring-fingret för de är man svagast i.. rynkar är som ett gummiband... haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback