byebye bimbo.

Äntligen har jag fått mitt hår som jag velat. Naturligt blont! Nu är jag inte längre bimbo-blond, utan har guldiga och bruna tunna slingor i hela håret. Passar bra till hösten och nu ser inte håret lika dött ut längre. Jag är nöjd! Enda gången det känns okej att vara bimbo-blond är om man har en snygg kort frisyr. Precis som Jossan, min snygga, duktiga och fina frisör/vän :)

 

Igår kom Sofia hit, det var efterlängtat. Vi har bara setts en gång sen skolan slutade, så nu var det verkligen på tiden. Pratade om allt och inget. Jossan kom också, vi åt tacopaj och fikade. Bra tjejer <3

Sen på kvällen var jag på spinning, trodde jag skulle dö, men det gick bättre än väntat. Skönt att svettas ordentligt! Idag har jag varit på gymmet i över en timme och kört rygg, mage och biceps. Känns skönt! Mhm.. Nu ska jag chilla och sen laga mat.


Kommentarer
Postat av: L

SUPER fint anna!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback