jävla terrorister.

Jag är så himla besviken att jag knappt finner ord för det. Jag hatar hösten mer än någonting annat, jag blir alltid deppig då. Alltid. Trodde inte jag skulle bli det denna hösten, men mitt breakdown igår talade visst för annat. Förstår egentligen inte varför. Men alla småsaker blir tillslut en stor sak och då brister det. Så när vi bokade resan till London var jag överlycklig, äntligen något att se fram emot! Men nej, nu kan vi kanske inte åka för att de varnar för terrorister som bombar tunnelbanor, bussar och turistattraktioner. Jippi. Vad är deras problem?! Jävla idioter, stanna i erat jävla al-qaida land istället!! Jag får se fram emot mina nya tatueringar som ska gaddas på tisdag istället..

Har förresten gått och blivit Mary Kay konsult, bara så alla vet, ifall någon vill köpa. Så nu är hela jag len som en baby-rumpa och jag har fått massa smink inspiration.


Kommentarer
Postat av: -

Vi åker till London den 27:e också och jag tänker skita i alla hoten. Man kan inte gå runt och oroa sig för de för då kan vi snart inte bo kvar i Sverige heller...

2010-10-07 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback