where did the time go?

Jag minns när jag gick i skolan, då kände jag att jag inte hade tid till något. Tidiga morgonar och sena eftermiddar, äta, hinna träna, kanske plugga, umgås med folk och sen sova. Jobba varannan helg + lite till. Man kände att man inte räckte till, att det inte alltid fanns tid till att göra allt man ville. Då tänkte jag att det skulle bli skönt att sluta skolan och börja jobba. Då skulle jag få mer tid, trodde jag. Ack så fel jag hade. När jag är ledig jobbar alla andra och tvärtom. Fast jag tycker det är hur skönt som helst att kunna sova ut, träna på morgonen när ingen är där, och sen göra exakt vad jag vill. Jag saknar skolan och alla tjejerna, men, jag är jätteglad att jag har ett jobb som jag verkligen trivs med. Tid är något man får ta sig helt enkelt.

På tal om tid så har jag ganska ont om tid. Ska laga mat och sen göra min förvandling till Snövit. För ikväll är det maskerad. Och jag minns inte senast jag drack alkohol. Herregud alltså, vart tog party-anna vägen som svepte en hel sjuttis?? Hon är på G ikväll, så det så. BOTTEN UPP & SKÅL!!!

Phillyboy och jag för nästan exakt ett år sedan innan en 3:3 fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback