positiva anna!

Idag tror jag inte att jag har något negativt att säga, bara positiva saker faktiskt.
- hade sovmorgon idag till 10 och jag sov skönast ever, typ.
- har lämnat in allt på hantverket.
- är klar med mitt kultur och stilhistoria arbete.
- poolparty på värdshuset på måndag!!!
- kompledig på tisdag, vilket blev perfekt med tanke på måndag.
- lååångledig nu och ingen skola förens måndag och inget jobb förens nästa helg.
- ska till göteborg med klassen på onsdag.
- idag har vi våran sista idrottslektion, någonsin, kanske tillochmed sista onsdagen i skolan (?)
- ska göra mina naglar idag.
- ska även hänga med världens bästa kajsa!

nu ska jag åka iväg i den mörkblå faran till skolan, hejhej!

Kommentarer
Postat av: julia

Poolparty kommer bli nice. :) men poolen är sönder så du vet ;)

2010-05-14 @ 12:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback