countdown.

Det är så himla mycket som händer nu. Jag är egentligen inte stressad, fast ändå känns det som om jag ska få en panikångestattack vilken sekund som helst. Kanske är det separationsångesten från klassen som börjar komma? Jag har längtat länge nu, men när jag tänker efter kommer det kännas konstigt att inte gå upp tidigt för att gå till skolan jämt. Att inte få gå dit och prata skit med tjejerna, att inte bli sur på lärarna, att inte längta hem och hoppas man får sluta tidigare. 14 dagar till balen och 16 dagar till studenten. SJUKT!

I måndags var det iallafall 3:3 fest här i lilla Vrigstad. Vi började hemma hos Philip och jag hade faktiskt väldigt kul, sen när vi kom till Värdshuset så blev det sådär. Men som vanligt var det kul att träffa alla gamla kompisar. Kompledig på tisdagen, vilket var perfekt. Dock var inte dagen så perfekt, mådde inte toppen. Men tänk vad lite pommes och sås kan göra ;) + världens bästa pojkvän!


Igår var vi i Göteborg med klassen + tvåorna. Vi var på "studiebesök" på Grazette och sen fick vi lite tips, idéer och info om kommande mode. Lika spännande som vanligt! Sen var det dags att ta fram den stora plånboken. Dock köpte jag inte så mycket. Alltid så när man tänkt shoppa loss. Köpte iaf balskor + hårsmycke, en klänning och typ 6 ringar. Hade skitkul på bussresan faktiskt. Gudars vad jag kommer sakna mina tjejer.. Alla dessa skrattattacker.

Tycker det är himla synd att folk snackar skit om personer de inte känner och som om de inte vet någonting om. Att människor alltid ska få så konstiga uppfattningar om varandra.. Jag förstår inte varför? Även synd att folk ibland tror att man skriver om dem, fast man egentligen inte gör det.



Bilder sen 3:3 festen och sen Göteborg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback