Jag är nog en mammagris ändå.

Idag invigde jag min skinnjacka för första gången iår, kände mig äntligen som mig själv igen. Gillar inte stora tjocka vinterjackor som gör att man ser fet ut, eller fetare. Gillar min korta skinnjacka i mc-modell, den får mig att känna mig allmänt cool och skön. Haha. Eftersom jag kände mig som mig själv igen så var jag också tvungen att måla naglarna röda. Den klassiska röda. Snyggt!

Slapp dag i skolan, började 10 och slutade 12. Vi övade vals och foxtrot, kan inte påstå att det gick toppen och jag är antagligen född med två vänsterfötter och ingen taktkänsla. Fast buggen gick bra, den sitter som ett smäck efter alla dessa år. Sen var det ett musikprojekt, kul. Vissa var skitbra, andra mindre bra.

Har varit och lyft lite skrot också, eller lite vet jag förresten inte, kan knappt lyfta armarna nu och dom skakar faktiskt litegrann. Tar nog bara 75 % av det jag tog innan, men jag tänker snabbt träna mig dit igen. Fast ännu mer. Starkare. Hårdare. Fastare. Smalare. Klingar fint i mina öron.

Snart ska Emil och jag till Jönköping, han skulle till Ikea och jag ska antagligen köpa något slags databord eftersom min data dog häromdagen för att jag alltid har den i sängen. Så den blev överhettad, igen. Andra gången. Tredje gången går det la åt helvete, så får väl köpa något sånt där. Kan vara bland det klantigaste jag gjort.

Mamma, mormor, morfar och morbror åkte till Gran Canaria idag, inte lite avundsjuk. Mest känner jag mig övergiven, haha. Hur ska det gå utan mamma? Hur ska jag kunna bo med skitgrisarna själv? Kommer få panik, har redan städat upp köket efter dom och skrivit en arg liten lapp. Är lite arg redan för att jag fått lämna in min mobil för 4:e gången detta året med, den går sönder typ dagen efter jag fått tillbaka. Fan.

mormor och morfar

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback