Allting har en första gång.

Dagens skola var inte direkt hård. Dagen bestod utav två timmars kortspel, sitta och kolla på idrotten i en timme, lunch i 40 minuter, sen svenska i en timme, där vi kollade på världens bästa film. Hooligans. Både gillar och inte gillar sådana här dagar, man får tid för klassen och kan bara umgås, men känns så onödigt att åka så många mil för att inte göra något.

Varit ute och gått i en timme också, med musik högt i öronen, gå snabbt i takt, glömma bort allting och bara vara ensam. Massa tankar blir till inga tankar. Ensamtid <3

Hade på mig mina glasögon idag för första gången sen jag köpte dom för ungefär ett år sedan. Jag kanske är väldigt matriell av mig? Maybe baby. Mina fina Emil övertygade mig att jag skulle ha dom. Vet inte riktigt om jag vågat förut, eller vågat har jag ju gjort. Bryr mig inte vad andra tycker. Men har riktigt aldrig blivit av..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hooligans är sjukt bra.

2010-03-25 @ 18:00:53
Postat av: emelinn

brillorna är skitsnygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback