the real deal.

Idag började jag jobba, på riktigt, eller jag har ju jobbat hela tiden nu egentligen, men nu jobbar jag mer. Och den 12 juli går jag på min tjänst :) Lycka! Känns så jävla skönt att veta att man har ett jobb så man inte bara går hemma och inte gör något.

Jag har enbart chillat i en vecka, typ, levt livet och inte brytt mig om ett skit. Idag började jag som sagt jobba, vilket blir rutiner, och av rutiner får man bra vanor. Träning + inget godis = bra skit!

Hade en jättebra helg iaf :) I torsdags var det student i Sävsjö, firade alla finfina vänner. Jobbade i fredags, men det var okej trots att jag egentligen skulle varit ledig. I lördags var Emil och jag i Jönköping. Åt frukost på Subway, bästa stället som finns!! Sen gick vi på stan för att sedan åka upp till A6 och handla ännu mer. Jag fyndade som fan, riktigt nöjd. Köpte ett par höga ljusa jeansshort och ett par mörka likadana, svarta jeansshorts, två vita baslinnen, underkläder, småplock på hm och en blommig buistier. Sen åt vi kinamat på Gamla Wok, skitgott! Mätta och goa så gick vi på bio, A-team. Skitbra film :D Igår bjöd pappa hela familjen + svärsöner på Sandsjöbaden vilket avslutades med fika hos mormor och morfar. Sen hängde jag med världens bästa Kajsa. Skitbra helg helt enkelt :)

Nu ska jag till min fina pojkvän, vi ska äta tacos och sen ska vi slinga hans hår. Frågan är hur det blir?


Kommentarer
Postat av: ebba

miss you. ska vi träffas snart? <3

2010-06-14 @ 22:46:16
Postat av: pojken din.

jag saknar mitt mörka hår!!

2010-06-15 @ 12:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback