"semester"

Nu är jag ledig en vecka och det känns faktiskt riktigt skönt och välbehövligt. Så mycket ledig kommer jag inte att vara, men det är ju precis som vanligt när jag är ledig ;) Då ska jag göra allt annat som jag inte hinner med annars. Så idag ska jag till Emma, imorgon ska jag till Jossan, på onsdag åker jag till Jkpg för att möta upp Izabella för att sedan åka till Sofia. Ta igen förlorad tid med alla flickor <3 Sen däremellan ska jag försöka gymma varje dag också. På torsdag styr jag och Kajsa bilen mot Öland och stannar till söndag. Så detta kommer alltså bli en riktig tjej-vecka :) Men jag gillart!
Sen efter min ledighet går jag på min tjänst på riktigt, har ju jobbat mycket nu, men då är det fasta tider och så. Finner inga ord för hur glad jag är över att jag har ett bra jobb som jag trivs och tjänar bra på. Lycklig tjej!

Jag och Emma på balen.


Kommentarer
Postat av: eema

Åååh. som jag längtat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback