jag minns varför jag föll för dig, varför jag föll för dig.

kanske är det sättet du ser på mig, dina fina blåa ögon, dina små gropar du får när du ler, din hand i min, pirret i magen jag får när du rör mig, dina mjukar läppar, hur tryggt det känns i din famn, hur bra dagen startar när jag vaknar upp brevid dig, ditt skratt som får mig att le, eller att jag börjar le bara jag tänker på dig, hur allting annat kan kvitta bara jag är med dig, hur mycket jag saknar dig när du går utanför dörren, att du alltid bryr dig. kanske så är det allt detta som gjorde att jag föll för dig.


Kommentarer
Postat av: emil

finner inga ord för allt fint du nämner, blir alldeles rörd. du är den enda jag kan tänka mig. vill bara vara i din närhet & hålla dig i min famn.

/ jag är din <3

2010-02-13 @ 16:10:06
Postat av: Madde

Häftig blogg du har, med bilden och texten där uppe :) ...tänk om man var så teknisk så man fattade hur man gjorde så :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback