flashbacks.

Pluggade till 22.30 igår, pluggat konstant i ett ex antal timmar nu. Har fått lite mat i magen nu så jag kan fortsätta att plugga tills jag inte orkar mer. Känns som högstadiet igen. Och jag kan ju inte påstå att jag saknat det. De prestationskraven jag hade på mig själv då var för höga, högsta betyget var inte tillräckligt, var bara nöjd om jag fick alla rätt. Ville visa att jag kan vara bra på något. Ska återigen visa att jag kan bara om jag vill.
Jag vet att jag är väldigt tråkig just nu, och jag ber om ursäkt, men jag hoppas att alla mina nära har förståelse för hur viktigt detta provet är. Efter tisdag kan jag leva som vanligt igen. Förlåt <3

Gesällgesällgesällgesällgesäll.
. Man blir ju trött i huvudet. Försöker iallafall träna så mycket jag hinner eftersom ryggen har blivit värre än på länge så måste jag få upp muskelaturen igen.
Var och ansökte om mer jobb idag, såg väldigt just ut. En sak som gjorde min dag :)

Kommentarer
Postat av: hanna :)

vad pluggar du så mycket till ? :)

det är ju lov söta du.

2010-02-18 @ 21:37:57
Postat av: anna

gesällen. slutgiltiga provet för att bli frisör kan man väl kalla det. har det på tisdag, så måste plugga nu.

2010-02-18 @ 23:14:19
Postat av: hanna :)

okej. så om du inte klarar det då kan du inte bli frisör eller va? ;-)

2010-02-18 @ 23:15:43
Postat av: Anonym

jo, men man får bara 70% betalt och det är lättare att få jobb o så :)vem hanna är du förresten?

2010-02-19 @ 09:37:27
Postat av: Amanda W

keep up the good work!

2010-02-21 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback