det faller ett löv.

Onsdag idag och jag börjar jobba på fredag. Då är 10 dagars ledighet slut. 10 dagar som bara har försvunnit på en sekund. Ungefär lika fort som sommaren försvann?
Men måndag till fredag var vi iallafall på Öland. Började semestern med att shoppa loss inne i Kalmar. Och snacka om att jag shoppade. Och fyndade!!! Då var jag nöjd. Hade fina dagar med min älskling. Vädret kunde varit bättre, men jag hann bränna mig, och fjälla, att jag aldrig lär mig. S O L S K Y D D!! haha.

Fredagkvällen spenderades med Kajsa och den var toppen. I lörsdags var det kräftskiva och jag hade kuuuul. Igår var vi på Liseberg. Älska Balder, typ. Att köa suger dock get-balle, vilket man får göra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback