att vara eller att inte vara.

Jag har ett problem, eller kanske två förresten. Bowla + dricka ikväll? Eller bara bowla utan dricka? Eller vara hemma och ta det lugnt? Åh, så jobbigt. Borde inte dricka eftersom jag jobbar imorgon och borde inte bowla eftersom jag har ont i nacken (fick någon form av nackspärr igår + en eventuell muskelinflammation i axeln) Men det finns mycket man inte borde. Vi får se helt enkelt.

Haft nationella idag i skolan, satt väl 1 h och 20 minuter, men tycker jag gjorde ett bra resultat. Kort dag med andra ord, sen har jag bara chillat och tagit kort på Tina till mitt projektarbete. Jobbar hela helgen nu och när jag inte jobbar ska jag försöka plugga och se om kroppen orkar en runda på gymmet.

skillnad va? haha. syster kan också bli fin.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hummus är mixade kikärtor tillsammans med lite valfria ingredienser i! Jag brukar ha vitlök, kesella, lite olivolja och sambal oelek (jättestark "sås"). Man mixar ihop det bara :D Sök på hummus istället, då får du upp många recept.. Det är väldigt gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback