trycker på 'ogilla' knappen.

Tänkte bara konstatera några saker:
Jag ogillar detta vädret, tittar man ut vill man ju börja gråta.
Jag ogillar att man ställer om klockan. Vilken dum jävel kom på det?
Jag ogillar att detta har varit den segaste dagen på länge + att jag inte orkar göra något.
Jag ogillar att jag lämnade in min data på lagning, betalade för mycket och den är värre nu än förut. Jippi.

Imorgon är det officiellt lov, det klingar fint i mina öron. Fiffi kommer till mig ikväll, och imorgon ska vi, jossan och hilma till tilda för lite mys. Underbart. Hoppas på mycket kvalitetstid med saknade människor, mycket fest och inget jobb detta lovet! Wöwöwö.

Kommentarer
Postat av: Marie

hatar också regn

Postat av: Sofia Kvarnström

Behöver du en ny bloggdesign eller är du bara lite trött på den gamla?



Vinn en här: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/2009/october/vinn-en-bloggdesign.html

2009-10-25 @ 18:59:39
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback