Allting har en första gång.

Ja, till och med ett IG. Trodde aldrig att jag, Anna Jonsson Storck, skulle få ett IG på ett prov. Men där ser man hur mycket stressen och det psykiska kan ta över. Trodde även inte att jag skulle bry mig, men det gör jag. Eller jag tror det iallafall. På ett sätt känner jag att jag skiter i det, och tar ett IG i betyg, för jag orkar inte. Vem bryr sig om natur och vad har jag för nytta utav det? Och på ett annat sätt känner jag ju egentligen innerst inne att jag borde ha MVG i allt. Men man kan inte alltid vara bra på allting. Jag måste lära mig det..

Har äntligen varit på gymmet idag med, har vilat i nästan två veckor nu. Så idag hade jag mycket energi. Blev en timme styrka och 30 minuter kondition. Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och sen ska jag väl sätta mig med den där jävla boken.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är rätt skönt att låta sig själv "misslyckas" även om det inte är ett misslyckande i andras ögon, men för en själv. Jag har också svårt för det där med betyg men har nu kommit underfund med att det är SÅ underlättande ibland att inte ta livet på allra största allvar. Livet är för kort för att tas seriöst, ibland;-)

Postat av: Nina

Fail, fail again, fail better.



Det bästa med att få IG på ett prov är att man inser att det är inte hela världen. Det kommer nya chanser att höja sitt betyg.



Och det är inte hela världen ;)

2009-11-06 @ 18:55:55
URL: http://dejtingdagboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback