sönderbränd.se

som sagt så åkte vi ner till öland igår, och jag hade en toppendag!
-allsång i bilen med mamma.
-gå till fiket och köpa frukost med morfar.
-äta en stor och gemensam frukost.
-gå till sport-outlet.
-åka in till borgholm och gå i affärer.
-mormors hemgjorda mat.
-sola tills man inte kan röra sig. (vilket jag gjorde, är helt sönderbränd igen)
-äta massa glass.
allt detta är sommar för mig.
längtar tills min semester nu så jag kan vara där lääääänge!

idag var jag hos herr kiropraktor.
och som vanligt hade han inga positiva nyheter.
så det är bara till att fortsätta träna och låtsas som om allt är bra.
vilket jag blivit väldigt bra på just nu.

nu har jag storstädat mitt rum och min garderob.
röjde ur 3 påsar med kläder och skor som ska skänkas till erikshjälpen.
(dagens goda gärning)
tog tillochmed bort mitt tuggummiställe vid sängen (y)
nu är jag helt slut, så tänkte vila tills jag börjar jobba vid 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback