opepp.

gårdagen vankades paaaaaaaartey!
och jag hade faktiskt en riktigt bra kväll.
grillning, poolbadande, sanning/konsekvens, shottande, och massa annat.
tack alla paaaartey-people :)
(bilder kommer på ansiktsboken)

sov till 12 idag, inte så konstigt med tanke på att jag la mig vid 4 typ.
men det var skönt att sova länge, kan inte göra det längre.
sover faktiskt knappt något alls. men kanske inte är så konstigt..

jaha, då var det nog dags att inse fakta.
och ja, mitt hopp är borta...
jag känner mig som världens mest negativa människa.
men låt mig bara vara det ett tag.
inte så konstigt med tanke på vad som faktiskt hänt.
och att jag körde iväg vad jag kände under två veckor underlättade inte heller.
men det är väl bara att ta nya tag, sätta på fejkleendet och verka lycklig? ja.

jobbar typ hela veckan nu.
sen har jag semester nästa måndag.
jag både längtar och fasar över de.
skönt att vara ledig, men hur kommer jag reagera på att inte vara upptagen med jobbet?
bryta ihop kanske. eller träna ihjäl mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback