bara en gång till.

Dagens destination: Göteborg, Liseberg för att besöka de gröna kaninerna.
Dagen har bestått utav vissa slutsatser, funderingar, skratt och slutligen en snabbis på krogen.
-Jag ska aldrig mer åka Uppswinget.
-Det går bra att gå på killtoaletten när man inte hittar tjejernas.
-Det går att visa brösten i Balder med hjälp av lite grupptryck.
-Jag ska äta åka ner till Holland och äta Hachbrownies någon gång innan jag dör.
-Dansa loss på en parkering kan vara skitkul.
-Att stå i kö suger, vilket vi gjorde ungefär 90% av tiden.
-Kan man få böter om man går emot rött ljus?

Imorgon är min sista semesterdag, den ska tillbringas med Kajsa.

Kommentarer
Postat av: :)

hasch-brownies kan man faktiskt baka själv om man vill det ;)

2009-07-23 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback