jag tror..

..inte på ett jävla skit alltså.
oerhört kul att vi ska göra ett religionsarbete om våran 'drömreligion'.
jag tror inget, och så är det bara.
varför måste jag förklara varför?
dags att ljuga ihop ett bra arbete.

för övrigt så dödar min svanskota mig.
tina tvingade mig att rida och det gjorde ju inte saken bättre.
sen tränade jag med, dum som jag är.
men kände att jag behövde det, få ut lite ilska.

vet inte om det är ilska eller besvikelse.
jag vet inte ens om det är värt det.
jag har ju klarat det förut, så varför skulle jag inte göra det igen?
'tänk negativt så blir du aldrig besviken'
det blir dagens ord.

2 långa telefonsamtal igår gjorde iallafall min dag, eller hela helgen kanske.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback