18 år.

äntligen, nu är jag 18 och det känns underbart.
och hela dagen har varit toppen!
får väl tacka min underbara klass och alla andra underbara människor för det :*
fick gifflar och kexchoklad av mitt snuttegull (jossan)
den tjejen vet ju vad jag vill ha.
mamma och pappa sjöng för mig på morgonen,
och även att jag fyllde 18 så låtsades jag sova.
precis som jag gjorde när jag var 6 år.
mamma, jag och mormor har varit på sandsjöbaden ikväll och ätit planka.
och det satt ju inte helt fel (y)
nu ska jag mysa med mig själv i min stora säng och se på grey's anathomy.

och nu ska jag lägga all skit bakom mig,
dags att blicka framåt.
sluta deppa och vara den glada anna jag egentligen är.
så nu börjar livet som 18åring, hej livet.

Kommentarer
Postat av: t

wihoo, jag är så jävla med dig!!

2009-02-26 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback