you rock!

Positivt:
Fick vårat efterlängtade jullov igår.
Handlat alla julklappar + lite till mig själv.
Har pratat sönder folks öron på sistone och antagligen gjort så de har fått skavsår.
(pga att jag varit både flummig + partysugen, yeah, hittade en t-shirt som det stod 'Let's go wild' på. Tyckte den passade, mohaha)
Mormor lyckades sy min klänning så den passar, älskade mormor!
Ska nog baka Rocky Road idag + knäck & marsipan imorgon, mumma! 
Har gjort mina naglar idag, så nu är jag inte handikappad längre.
Tränatränaträna..

Negativt:
Det är kallt och blött.
Man måste skrapa rutorna.
Jag har ont i nästintill hela kroppen.
Min mobil är typ sönder, displayen mår inte bra.
Så jag har bara en fråga. Varför lägger man viktiga papper på så bra ställen att man sedan inte kommer ihåg det?
Vänt upp och ner på hela rummet, så nu måste jag städa, stort minus!

Feels good att det var mer positivt än negativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback