kyla är inte min grej, bara om jag får sällskap.

Tänker konstatera lite saker:

Jag gillar mer sommaren, då man kan vara nästintill naken, och att man inte fryser ihjäl trots att man har flera lager av kläder, mössa, halsduk, vantar osv. Ja, ni fattar.
Mitt humör är som en jävla bergochdalbana. Igår hade jag världens sämsta dag, idag har jag haft en bra dag.
Mormor gör världens godaste våfflor!! + julkakor!
Kollade gamla kort, insåg hur mycket jag saknar mitt långa hår. Ändå vill jag klippa av det igen?
Jag tänkte att jag inte skulle shoppa denna månaden, igår var jag i Jönköping och brände pengar.
Jag har saknat att bara prata med dig, och idag var faktiskt en stor lättnad.
Återigen, ska jag sluta äta godis. Eller försöka iaf. Så det så!



Ibland klarar man inte allt ensam, även om man försöker vara stark. Ge mig en axel att luta mig emot, en hand och hålla i och en person som alltid finns där. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback