idiot.

'Vi har tyvärr inga lånemobiler'
Nähe tack, då går jag och har en handikappad mobil. Man blir ju förbannad.. Och man blir ju ännu mer förbannad på sig själv när man startar upp sina gamla telefon och ser hundra speciellt sparade sms. Min tanke var, markera allt och tryck på radera. Det gick inte. Jag läste, sms för sms, för varje sms så blev min dag lite sämre. På sms nummer hundra ungefär, så var jag helt tom. Ord som en gång fick mig att le, som fick mig att skratta och vara lycklig, som gjorde mig helt varm inombords. Just dom orden gjorde ondare än vad jag någonsin trodde ord kunde göra. Fan. Vi var precis som alla andra, sa saker som vi egentligen inte menade. Kanske för tillfället, men inte så långvarigt som man trodde.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: jag håller med. det är tråkigt att se att man inte fått några kommentarer trots att man har så många läsare.

tack. du är alltför fin du :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback