ur allt det negativa kommer alltid något positivt.

Sista dagen på mitt sista sommarlov. Hur konstigt känns inte det? Nästa år ska jag förväntas vara vuxen, fy. Men, dagen kunde nog inte blivit bättre. Drog mig in till Elin efter att jag vaknat, vi åkte på picknick vid en jättefin sjö. Hade med oss mat, fika och massa filtar. Sen låg vi där ute under bar himmel i flera timmar, pratade, skrattade och hade det hur bra som helst! Så en positiv sak med det väldigt negativa som skedde för ungefär 2 månader sedan är att jag kommit Elin nära :) Hon är världsbäst!!!
När jag kommit hem drog jag till Emma för att chilla lite mer och njuta av ledigheten, vi busade med hennes söta vovve och pratade om allting mellan och himmel och jord, som bara Emma och jag kan göra.
Och efter det kom min andra hälft typ, Kajsa, snusket själv, Karlsson. Vi såg på en azzum film och tog igen förlorad tid. Tjejer, ni är guld för mig <3

Kunde jag haft en bättre sista dag? Svaret är nej. Nu ska jag försöka sova och hoppas på att allt går bra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Em

jag ställer alltid upp för dig, det vet du! <3 du är min bästis

2009-08-19 @ 11:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback