suck it up, be a man and rub some dirt on it.


Klockan ringer varje dag vid 05.30, man går upp, gör sig iordning, går till bussen, väntar på tåget, åker till nässjö, väntar på bussen, kommer till skolan, har lektioner, har lunch sen ännu mer lektioner, går ner till stationen, åker hem, äter mat, tränar, gör eventuella läxor eller sysselsätter sig med annat, sedan lägger man sig, ställer klockan och tankarna kryper fram. Allting går på rutin hela tiden, och man kommer snabbt in i rutinerna. Det är skönt. Så får jag ingen tid till att tänka, men tankarna kommer fram ändå. Tyvärr för ofta och för mycket. Jag är svag faktiskt, inget man helst vill erkänna, men jag har varit svag hela tiden. Jag kan verka stark, till en viss nivå, sen går det inte mer. Sanningen kommer ifatt en.

Det skönaste med rutinerna är att jag snabbt kommer in i mitt träningsmönster igen. Målet för hösten/vintern är att försöka träna 6 dagar i veckan. Gymma, springa, boxersixe, simma, spinning, powerwalk osv. Jag kan iallafall bli stark fysiskt, och det ska jag bli.

En hel skolvecka har redan gått. Måndag-torsdag i skolan, det är gött. Har apu till 18 idag, är hemma på lunch nu, sen ska jag vara med Elin ikväll och Kajsa imorgon :) Jobbar imorgon och söndag också.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad roligt att du kommenterade :) hihi. Jag kan tänka mig det :-)



Måste säga att fan vilken snygg klocka du har på bilden! Hoppas att allt är bra med dig också. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback