april april din dumma sill.

idag har jag lite saker att framföra.
1. jag har inte blivit lurad idag, enbart lurat folk, riktigt nöjd måste jag säga! (trodde dock mamma lurade mig, men det var tydligen inget skämt)
2. vi kollade på shakespeare in love idag i skolan, och enligt mina kära vänner har jag blivit mjuk. var tydligen mycket hårdare innan, men jag gillar nog denna sidan mer av mig själv faktiskt.
3. tycker det är så jävla synd att man tappar kontakten med folk. träffade en gammal vän på bussen häromdagen och det kändes som om vi var främlingar.
4. jag bara älskar detta vädret som är nu, hur underbart är det inte?
5. jag längtar riktigt mycket tills på lördag!

p.s ebba gillar snuttskägg.
och jag gillar att jävlas med dig, älskling!
http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/
läsvärd blogg!

Kommentarer
Postat av: ebba

aaaaaahah snuttskägg <3 du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback