värmen är tillbaka.

måndag och det var skola igen, jag gillar skolan, jag gillar klassen! typ så ja.

  jag tror jag börjar bli sjuk, så istället för att dra till gymmet har jag beslutat mig för att bara vila och ligga och kolla på tv, tror jag behöver det. dock har jag ångest över att jag inte har tränat sen i torsdags på gymmet. känns inget vidare.
  och idag har jag varit hos världens bästa mormor och morfar <3 träffar dom inte så ofta längre nu när skolan och allt är, och jag saknar dom måste jag säga. var även en liten sväng hos min lilla bebis, kristall börjar bli en stor pojk nu :P 
 vi ska orientera i skolan imorgon (önska mig lycka till, det var ju trevligt att lära känna er alla, jag lär ju springa vilse och aldrig mer återvända) jag gillar inte att orinentera och jag gillar inte gympalärarn längre heller!

dock gillade jag gårdagen (a) jag har saknat närheten, jag har saknat värmen, jag har saknat alla pussar och alla kramar, jag har saknat att vakna upp ijämte dig, jag har saknat att kura ihop mig jämte dig, jag har saknat allting helt enkelt, men mest av allt har jag saknat dig <3

((hejdohejdo))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback