p.s. i love you.

vårat första kundpass idag. jag var n e r v ö s så in i helvete!! och det hade jag rätt till att vara. allting gick nämligen fel.. jag skulle göra en permanent (jag brukar aldrig ha svårt att rulla upp håret, men idag gick det bara inte) jag blev arg på mig själv, ledsen, och fick panik. visste inte vad jag skulle göra.. fick gå iväg en stund och ta mig samman, och då kom sofia när jag behövde någon som mest idag <3 jag är ofta stark, och jag klarar att stå på egna ben. men ibland behöver jag någon att luta mig emot.
 
och idag är den värsta dagen på denna månaden, den dagen som alla tjejer har en gång i månaden, och jag har känt ett stort behov utav choklad, en axel att luta mig emot, och bara ha någon där helt enkelt. och ikväll när jag var ensam så fick chokladen bli mitt sällskap och filmen 'p.s i love you' den var bra, och jag behövde se en sådan film nu.  jag vet inte om det är denna veckan eller om det är hösten, tiden då allting känns mörkt..

jag är rädd för att säga det, rädd för att visa hur mycket jag egentligen känner, öppna upp mig helt och verkligen släppa in dig. men det är dags att jag gör det nu, för du förtjänar det. och jag tror att det blir mycket bättre om jag gör det. jag är bara rädd, rädd för att bli sårad, för att vara ensam, och för att jag skulle sakna dig för mycket och det skulle gå fel. men man måste chansa för att vinna, och satsar man inte, kan man ju inte vinna. eller hur? det är dags att sluta vara rädd. jag är kär och jag föll för dig. igen.. <3

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: emil

du är så bäst älskling!!!!!! /din

2008-09-03 @ 23:25:20
Postat av: XONX

Trevligt :D

Postat av: E

ur mörkret kommer ljuset anna. ´

Min axel finns, alltid!

be strong!

puss

2008-09-04 @ 16:42:00
URL: http://springfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback