nollning.

idag var det dags för nollningen, vi skulle få våran hämnd, eller ta upp våran hämnd på ettorna rättare sagt. och de får göra samma sak nästa år på er nya ettorna. mohaha.
  dagen betod utav, säckhoppning, irlänsk julafton, vattenhink med äpplen + mjöl med socker (ni förstår själva) och korvleken. sen blev det fika och en hel del avslöjanden (a) haha.

jag hade planerat dagem bra tyckte jag, skulle gått på spinning vid klockan 19, men pga förkylningen så går inte det. tänkte ta ett lugnt gympass istället, men blev helt andfådd när jag gick en kort runda med doris. så ja, jag måste fortfarande vila och jag hatar det!!!!!

nu är jag bara allmänt sur på allt, och jag måste städa, och jag har tråkigt.. bajs!!


((hejdohejdo))



tänker på dig.. :*

Kommentarer
Postat av: fia

förkylning suger! är det spinning där vid gymmet, i rummet längst bort? eller vart går du?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback