fredagkväll.

det är fredag, veckans mest efterlängtade dag, och jag sitter hemma. jag måste säga att jag känner mig en aning patetisk ändå.

jag vet inte varför jag inte gör något, jag är nog helt enkelt inte på humör, jag har ont i hela kroppen och känner mig bara allmänt nere. så tänkte bara vara hemma och känna mig deprimerad. låter väl bra? aight.

men imorgon är det lördag, och då ska jag först till ebban :) vi ska ha lite behövlig 'quality-time' tillsammans, mysa, prata, äta, göra oss iordning osv. för att senare gå till min andra älskling där det är lite fest ;) så jag hoppas på en bra lördag åtminstone, om ryggen vill det dvs.

jag var ute och gick en runda med doris innan och tankarna bara flödade, jag tänkte på allting nästan. och jag vet inte om jag kom fram till något positivt.. tänkte på mitt besök hos kiropraktorn, och hur jag måste ändra på allting.
ja, nästan på allt. jag måste sova mer, stressa mindre, träna mer ( hur ska jag hinna? kan vi inte utöka dygnet lite? ) äta nyttigt, ingen skräpmat/godis osv, stå rakt och tänka på min hållning, ha speciella skor osvosv.
  hur ska jag kunna ändra allt det där? jag blir nästan rädd när jag tänker på det, för det känns så långt borta och att ändra allt detta kommer bli svårt.

((hejdohejdo))

Kommentarer
Postat av: E

det kommer bli bra!

<3

Postat av: emil

helgen kmr vara bäst älskling, du är bäst!

2008-09-26 @ 23:16:39
Postat av: ebba

idag kommer bli bäst <3 vi behöver oss!

2008-09-27 @ 10:37:49
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/
Postat av: fia

du klarar det:)

2008-09-27 @ 18:36:38
URL: http://fiahjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback