weekend.

helg, allltid lika efterlängtat och den bara flyger iväg.

i fredags när jag kom hem så låg kajsabajsa och sov i min säng, och henne har jag verkligen saknat. vi hade myskväll (flötkväll) och det var godis, chips, marängswisch och tacos. mådde vi illa efteråt? -ja. men gott vare.
  igår så åkte jag till min älskling :) saknat honom med. vi kollade på film med gabbi, petter, nellie och martin. trevlans måste jag säga.
  idag har jag bara pluggat lite, tränat och sett på tv. och nu ska jag fortsätta plugga igen. har prov på tisdag, det suger. men ibland måste man göra saker man inte vill.
  imorgon är det skola och det är måndag, vilket innebär nästan bara hantverk. tjejerna gör mig glad. sen ska jag till kiropraktorn.. tråkig blogg idag, men what the föck.

((hejdohejdo))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback