ruttet.

gjorde ett riktigt fynd i min väska idag. en banan och ett päron. fräsha? nej, ruttna. tyckte det luktade konstigt idag, men trodde inte det var det. andra gången jag har rutten frukt i väskan. och det är två gånger för mycket.
  fick träffa emil idag med :* dock bara en snabbis, men det var efterlängtat! och tjejerna med för den delen. men nu mår jag sämre igen..
  jag börjar bli lite lack nu, har inte tränat på 8 dagar och det är jobbigt nu. vill ju kunna träna!!! nununu!!



en bild från i somras, bara för att jag hellre skulle ha sommar nu.




as we go on, we remember all the times we had together.
and as our lifes change, from whatever.
we will still be friends forever.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback