immunförsvar?

jaa, ibland undrar jag om jag ens har något sådant. detta är 4:e veckan som jag är inne på nu som sjuk, det går upp och ner. vissa dagar mår jag bra, sen blir jag helt igentäppt och febrig. jävligt chill alltså!
 
och i skolan gör vi inget nödvändigt, känns som om vi bara sitter där och ett gör en enda vettig sak. och det är typ 2 veckor tills vi slutar, väldigt kul eller så. tar nog ut sommarlov i förskott.

kiropraktorn i måndags, nacken var bättre, men ryggen var inte bra, det gjorde ju min dag eller så. inte..

idag sprang jag och sofia ner till tåget, vi blev svettig som satan i gatan, men vi hann iaf. så efter det kände vi att vi var förtjänta utav en fet halil special :D mums! sen har vi gjort mattearbetet, men är inte klara.. matte in my ass!!!

detta känns lite som ett klagoinlägg, men det får man väl ha ibland också? det mesta känns bara jobbigt nu, och jag vill inte ha det såhär!!





jag kan inte neka det, men jag vill inte erkänna det.
saknar det, men håller på att glömma det.


image64

/ annabanana, hejdohejdo..

Kommentarer
Postat av: Julia såklart

Hoppas att det löser sig, usch! Har du såndär jättevärk i ryggen varje dag? Jag har aldrig riktigt förstått att det gör så ont, men jag har det varje morgon nu, och nu förstår jag dig PRECIS om du menar att du har ryggont och sånt. Det gör verkligen så fruktansvärt ont att ha ont i ryggen.

Postat av: Herregud

Du ser ju ut som en ho*a, va fan har du ingen stolthet alls?

2008-06-18 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback