hatahatahata!

onsdag den 7 maj = nationella i matte, del 1.

fy fan säger jag bara, detta skulle vara den lätta delen. men det kändes verkligen inte bra. så jag säger som alla andra: HEJ IG!
hur fan ska det gå på tisdag med del 2 (?) vill inte ens tänka på det.
   men jag skyller allt på stefan, jävla cp-lärare som inte lärde mig något i högstadiet. han var hatobjekt nr 1.
men jag har ett nytt hatobjekt nu, nanna aka tutt-nanna.  hon är tamefan inte klok. dummaste kommentaren ifrån henne idag ' less is more ' så sant som det är sagt nanna. men är det därför du inte har bh?
 
efter skolan åkte mormor med mig till kiropraktorn, och jag har inte positivt att säga om det. han trodde inte att de skulle bli såhär dåligt igen. men det har det blivit :S det suger och jag hatar det! + att jag har feber nu med, jävligt kul eller så.
  sen åkte mami und jag ut till mormor och morfar för att grilla, det var mys (:

men även att det har varit en dålig dag med mycket negativt så är jag jätteglad :) jag vet inte varför, jag är bara glad. hihi :*

och jag känner på mig att det kommer bli en bra helg, med mycket mys, fest och allmänt skoj :D iih!

//hejdohejdo


image60
just living on the edge.

Kommentarer
Postat av: Emma

du är snygg anna! du borde satsa på en piercing till i läppen :P

2008-05-09 @ 15:43:53
Postat av: Anonym

klä på dej flicka

2008-06-20 @ 15:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback