happyface :*

hejhå ;>

nu vare söndag idag, och gillar vi söndagar? ibland, ibland inte.

helgen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, stannade hemma ifrån skolan i fredags för att jag mådde dåligt, sen var jag bara hemma hela kvällen. skulle egentligen åkt till emil, men icke :( på lördagen mådde jag sämre, beslutade mig för att inte gå på heat. sen blev jag uttråkad och åkte iaf. festa med feber är ju alltid gött ;> haha. men tack för en toppenkväll ebba :) vi är ju lite mobbade, men vi har alltid varandra <3
  idag åkte vi till släkten i alvesta, god mat fick vi ju iallafall. sen har jag bara chillat all night long och hostat mig sönder och samman.

1 månad med emil idag <3 mihi.
men honom får jag ju inte träffa eftersom jag råkade smitta honom, så han har både feber och halsfluss :$ förlåt baby..

//hejdohejdo

Kommentarer
Postat av: Amanda W

vad fin du har gjort din blogg! : )
krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback