vänner!!

Detta inlägget vill jag tillägna alla mina underbara vänner som alltid finns där, jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni vet vilka ni är och vad ni betyder. De säger att ensam är stark, men utan er är jag inget.

Dagen började mindre bra, men slutade mycket bättre :) Hihi. Kick´n´box på idrotten, och det var jobbigt som fan. Men jag fick ut all min ilska och jävla vad vi slog :D Sen efter skolan kom Emma hit, jag var allmänt otrevlig och packade. Sorry <3 Sen kom Andreas en sväng med, eller han stannade rätt länge hehe. Men tack för allt <3 Du är verkligen bra!!

Imorgon åker jag, och det ska bli så jävla gutt :D Gonna miss me?


//Hejdohejdo..



Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi kommer sakna dej (:

2008-03-24 @ 12:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback