utv.samtal.

Jag har aldrig haft ett utvecklingssamtal där mina lärare har klagat på mig, och det gick lika bra idag. Ingrid sa att jag var en väldigt stark och självständig person som kunde fatta snabba beslut. Hon tycker nog att jag är starkare än vad jag själv tycker, men det är positvit antar jag? Måste säga att det känns bra att få mycket positiv kritik. Min mamma borde vara stolt över mig, tss.
  Onsdagar är jobbiga i skolan, 2 sega lektioner på eftermiddagen. Men idrotten var faktiskt kul, även att jag var lite skeptisk till det först och trodde att det skulle bli en nära döden upplevelse. Men det var kul med trampetten, bara att jag fick ont i ryggen :<
  Imorgon är det studiedag och på fredag fick vi kompledigt. Så det är gött! Ska jobba på JOL båda dagarna, så ni finner mig vid msn ;) haha ^^




Varje litet steg du tar och varje gång som du för,
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,
och varje gång som du ler,
hugger det till i mitt bröst..
för jag vet att jag aldrig, aldrig, aldrig mer
kommer få ligga bredvid och kalla dig för min.

//hejdohejdo!

Kommentarer
Postat av: Moa

Lasse Lindh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback