sista helgen med gänget.

Nu är det söndag igen, sista söndagen innan jag åker och jag måste bara säga att min helg knappt kunde varit bättre.

I fredags satt vi färgmodell för tvåorna, jag blev lite ljusare bara och alla andra blev jätte fina :) Gick till Emma en sväng efter att jag kommit hem, sen när jag begav mig hemåt kom alla mina män ;D Haha. Andreas, Tommy, Robin, Daniel, Jakob och Max. Och som vanligt hade jag skitskoj! 
 I lördags åkte jag och mami in till Sävsjö, och jag köpte mig ett par nya jeans (: ' Shoppingfria mars ' gick inte så bra som jag hade planerat.. Mat hos mormor med :D Bättre kan det inte bli!! Sen kom Kajsa-bajsa, vi klippte henne och lite. Sen kom allt folk och Melodifestivalen började. Björn var bäst :D 
  Och idag så stannade Kajsa kvar, för permanentmodellen svek så Kajsa ställde :D Vi har varit ute och gått med Andreas och Tina sen så gymmade vi med :D Hurtiga vi har varit alltså.
  Så tack allihopa för en bra helg, ni är bäst :D Och jag har alltid så kul med er!


// Hejdohejdo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv.. eller vi va ju inte så värst mkt, men tack iallafall

2008-03-17 @ 20:35:36
Postat av: Emma

Det förra var från mig, men datan cpar ju.
men tack för fredagen, tyckte vi hade skoj iallafall..

2008-03-17 @ 20:36:46
Postat av: Anonym

Va rädd om dina vänner för såna växer inte på träd!!!

2008-03-18 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback