hälsokontroll..?

Jo, jag visste att jag inte skulle gilla att gå dit. Men det blev fan värre än vad jag trodde.. Kärringen behöver ju inte göra så att jag mår ännu värre.. Dålig dag bara, inget vidare faktiskt. Blir till att träna ikväll och få ut lite aggrisioner!!
  Varför ska jag bry mig om dig, när du inte bryr dig? Visst, jag saknar det där. Men det är historia, och inget kommer någonsin bli som förr..


Imorgon är det fredag, och idag är det en vecka tills jag åker. Jag längtar verkligen nu, komma bort ifrån allt.





//hejdohejdo

..och allt var nog inte så bra som jag har inbillat mig.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Kul att träna iaf :)

Postat av: ankan

Ha en trevlig eftermiddag/kväll! :)

2008-03-13 @ 16:34:22
URL: http://ankaaaan.blogg.se
Postat av: E

Lyssna inte på kärringen ;)

2008-03-13 @ 16:56:58
Postat av: Julia

det är sånt man inser i efter hand "varför ska jag lägga ner så mycket energi på det när den andra inte gör det och bara tar det med en klackspark?" det är sant. citerar christina aguileras och lil kim: "This is for my girls all around the world
Who have come across a man that don't respect your worth (!)
Thinkin' all women should be seen not heard
So what do we do girls? shout louder!
Lettin 'em know we're gonna stand our ground (Stand our ground)
So lift your hands high and wave 'em proud
Take a deep breath and say it loud
Never can, never will
Can't hold us down"

även om humöret går upp och ner ofta så känns det skönt att få en liten ego-kick ibland, även om den inte varar så jättelänge. men ös på med egokickar!
oj vad långt, haha. puss! :)

2008-03-14 @ 15:06:17
URL: http://eleonorah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback