brist på respekt

Ja, jag jobbar idag med och ärligt talat så suger det get-balle. Men det är pengar och det behöver jag. Idag har det varit segare än igår, fast idag har det varit med folk och jag har sålt en hel del. Men igår hade jag trevligt sällskap på msn ;)
 
Men just nu är jag så jävla lack alltså, kom in massa uppkäftiga snorungar förut, och de visar verkligen ingen respekt. Vilket fick mig att tänka på en annan sak. De äldre säger jämt att vi ungdomar inte visar någon respekt, men är det så konstigt?
  I affären kommer det in massa äldre, man hälsar och är allmänt trevlig. Men vad får man för det? Inte ett skit, de bara tittar och de hälsar inte tillbaka eller säger inte hej då när de går ut. Så varför ska vi visa respekt om de är så sura? Så jävla lack bara..

Ikväll blir det nog bara träning med syrran och kanske en film? Och imorgon ska vi träffas allihopa :) Det kommer bli kul hoppas jag! <3

//hejdohejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback