ny tattoo ;>

Hejhå ;>
Det fina vädret höll inte i sig :( och det suger! Vi får hoppas att det blir fint på midsommar.

I tisdags var jag med Emil :) Och det var hur mysigt som helst! (a) hihi.
Igår så åt jag, Jossan, Hilma & Jessica på Coco Thai, det var mymma :) haha.
Sen så åkte jag hem, för att kolla på studenten, och sen till Nässjö igen för att tatuera mig.
Jag var skitnervös, men det gjorde inte alls ont ;> haha.
Sen träffade jag Emil en sväng, fick blommor av honom :$ Är han inte bara för söt?
2 månader igår ju <3 Som sagt, tiden går fort när man har roligt.

Idag jobbar jag, det är rätt segt. Men jag tänker 'pengar', och det behövs verkligen nu. Öland nästa vecka ju! :D Woho, TAGGATAGGATAGGA!!!




När jag var liten så lärde mig mamma att ett dygn är 24 timmar,
en timme är 60 minuter,
en minut är 60 sekunder,
men hon sa aldrig att en sekund utan dig är en evighet.



//hejdohejdo

 du, bara du :*

Kommentarer
Postat av: Amanda W

din tatuering är himla fin : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback