upptagen, men ändå inte.

idag har jag varit nyttig, likaså igår. woho, detta går bra!
idag på morgonen gick tina och jag en runda som tog 1,5 timme, sen åkte jag upp till gymmet med robin.
efter det åkte tina och jag ut till hästarna, hon red medans jag cyklade ijämte och fotade.
och nu är jag precis hemkommen efter en timmes promenad.

så ja, jag har varit upptagen hela dagen. men ändå gör jag inget speciellt.
jag vill börja skolan igen, nu! så att allting blir mer på rutin, så att jag får klippa.
ingen som känner sig klippsugen? jag är väldigt sugen på att använda mina saxar nu.

imorgon och på onsdag jobbar jag mellan 10-18, så skicka ett sms eller underhåll mig på msn ;>





doris






tina och villimey
//hejdohejdo..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback